Lite om Amanda!

Det var ju några som ville veta lite mer om Amanda, hon som rider Keelane. Så jag fixar det nu! ;)

Hon heter Amanda Elofsson och är 14-15 år. Hon har en egen ponny som heter Nemo, det är han som jag ska tävla!
Hon håller på att hjälpa lite andra i det förra stallet jag red i och rider även en ponny till försäljning. Hon är väldigt dukig och har en väldig stor erfaringhet (stavning) för att vara så ung. Det läskigaste är att hon tänker exsakt likadant som min A-tränare Pernilla.
Jag känner henne inte så "personligt" så det var väl det jag kunde berätta som henne.

Men jag vill bara säga ett stort tack för du vill hjälpa mig med Keelane. Det är till stor nytta! :D

Det var lite kort. Jag kan berätta lite till, men vet inte om jag har "tillsånd" för det.

/Linn

Kommentarer
Postat av: Ann

Roligt och få veta Lite mer om henne iaf!

2011-08-09 @ 15:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback