Lilla Grå

Lilla Grå är en bponny valack född -95. Han är 115 cm i manhöjd och super snäll. Han har gått MSV B hoppning med föregående ägare och Lc dressyr. Han har hjärtat på rätt plats verkligen. En ponny man kan lita på till 99 %, då han kunde sprakas i boxen. Jag har själv tävlat Lc+5 och kommit 2:a i hoppning och utbildat honom själv i dressyren. Vi var jättenära på att kvala till SM. Men tyvärr så tog våran resa slut för fort tyckte jag, men så är det väl alltid?
Ni kanske känner igen mig från en liten del av ponnyakuten. Det var så att vi sökte till ponnyakuten då kan sparkas och bits i boxen, han bet mig i örat en gång så det blev svullet. Men tyvärr så kom vi inte med till ridlägret.





Det var lite om Lilla Grå eller Lillen som han kallas, om ni undrar så är han inte min ponny längre tyvärr, Yvonne äger honom nu :D

/Linn


Kommentarer
Postat av: Michelle

Sjukt söt ponny:D<3

2011-08-14 @ 21:00:39
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback