Jaooo.

Idag har jag vart med Ebba, det var super kul (som vanligt) HAHHAHAHAH EBBA you know :')♥♥♥♥
Jag har även ridit Ipson idag och det gick jätte bra, han var pigg och GLAD ! :)
Det låg typ grenar på marken och jag kom i trav och han tvärNITAR och jag menar verkligen tvärNITAR, hans bakben var där fram-benen var xd hahha. Men han är faktiskt rolig att rida för han kan gå i fom i skritten och om man skulle fortsätta rida han mycket i dressyren så skulle han nog kunna bli en fin dressyrheest :').
Jag fattar inte varför många "hästmänniskor" tycker att travare är fula och inte kan göra annat än att springa runt med en sulky bakom sig, men dom har riktigt FEL, för Ipson har ett hjärta av GULD och han är sjukt snäll och så.
Så jag tycker att dom som säger att travare inte kan göra något, ni har helt fel..
Lambada gick jag med och hon var jätte mysig och gick vid mig hela tiden och ville typ gosa, hon har en väldigt stor personlighet och hon är världens finaste ponny, hon har ochså ett hjärta av GULD.
Imorgon ska jag va med Ebba lite sen blir det stallet :').
Här är 3 bilder på Ipson och mig :)
Lambada♥
Ipson♥
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback