HOME SWEET HOME!

Är nu hemma från Alingsås! Det var verkligen varit "lärorikt". Jag såg båda mina dressyrtränare, Maria och Pernilla. Maria red sin egna häst och Pernilla en annan. Pernillas häst var bara riden 40 gånger, och startar nu 4-årschampionatet, dukigt! Bådas hästar var verkligen superfina. Såg även massa underbara snyggingar. Tog bara kort på Maria, eftersom vi skulle ju kolla på henne och hade inte så mtcket batteri kvar på kameran, typiskt mig haha!
Här är iallafall bilderna. Tyvärr så blev dom inte jättebra för jag hade ingen blixt så som skulle skrämmas och det är ju dock en liten digitalkamera... Men man ser ju vad det är för något på bilderna.... sån tur är xD



Haha, kom på att ni kanske inte vill se bilderna? Eller ville ni det? Säg till så kommer dom upp ;D

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback