Hiss och Diss - HV POLO


Lite ovanligt! Men jag hissar faktiskt dom här från HV polo. Dom är coola tycker jag (jag gillar att sticka ut bland alla andra) Vet dock inte hur mycket dom kostar, men om dom har ett rimligt pris så är det ju självklart att jag ska ha dom här till mig vit/silviga outfit! HISS!

En diss från dock denna västen som också är från HV polo. Jag tycker inte färgen då så fin. Den är säkert skitdyr också för den delen. Jag tycker det ser som att färgen någon konstig orange/guldig färg, men ser jag fel?
Men om den bara skulle vara guldig så skulle den vara lite fräck! ;) 
Så jag vet faktiskt inte om den från en hiss/diss. Men kan ni avgöra vilken färg? :)

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback