Hemkomst!

Nu är jag entligen hemma. Skolan var rätt chill ;) Vi började det första passet med att ha matte,no och sedan så skulle vi ha RAST! :D
Efter det så hade vi svenska och so. Sedan så skulle vi äta, det var potatis, fiskpinnar och smörsås. Fast det var inte gått, eller jo... Bara fisken!
Sedan så hade vi rast i 40 minuter. Efter det så gick vi ner till hästedalen, ett badställe. Så fick vi bada, och spela vollyboll bl.a! Kul! Fast jag badade bara :P Det var skit kallt i början. Men sedan så var det rätt skönt.

Sedan så fick vi sluta 30 minuter innan vi slutate i vanliga fall ;)
Så nu är jag HEMMA! Hem ljuva hem ♥ Jag ska snart cykla till stallet. Mamma kommer upp lite senare med transpoten, ska ju träna för Maria! :) Film kommer om mamma vill filma, och om jag får med mig film kameran!

Ikväll så kommer jag inte hinna uppdatera något! Men jag återkommer imorgon med kanske lite bilder/filmer. Håll utkik ;)

/Linn

Nu när vi inte bloggar så mycket så kan ni inte överaska oss lite? Typ sätta besökrekord eller nått? Haha, nej men jag skoja bara... men ni kan väl önska lite inlägg HÄR?

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: hihi roligt att börja skolan igen :D själv tog jag studenten på frisörlinjen förra året :D

2011-08-23 @ 18:24:53
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Emma Andersson

har du fått bildern jag skickade till dig som du skulle måla.Isåfall är du klar med den? svara gärna i en kommentar i min blogg

2011-08-23 @ 19:40:43
URL: http://vibymuppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback