Hej!

Nu så har jag precis blivit klar med mormors lägenhet. Jag har städat den. Så jag tjänar lite månadspeng uan henne när jag städar. Jag städar en gång i veckan!
Men innan det så kom jag hem från torp. Ni vet det körcentret jag pratade om igår ;)
Jag hittade faktiskt ingenting till mig, men på hööks så köpte jag bara ett swarovkipannband till den lyckliga vinnaren av utlottningen SIGRID!

Idag så ska Keelane vila, han gick så såååååå bra igår. Jag vet att inte filmerna kom upp här på bloggen, men jag var så frukansvärt trött. Så jag ska klippa lite i den och sedan så kommer den!
Ikväll så ska jag blogga mer. Jag har inte hunnit blogga så mycket nu under som senaste dagarna, men jag vill ju försöka ta vara på alla dagar/timmar/minuter till nått som behövs göra. Jag har ju också varit iväg och tränat nästan varannan dag nu det sista.
Men nu så ska jag ladda in videosarna och sedan blogga massor!!!

Håll utkik, en tävling kanske kommer upp ikväll? Vem vet?

/Linn

Kommentarer
Postat av: Johanssons foto ♥

hejsan! jag har en ny blogg (min gamla blogg ---> http://majjin.se/), ska vi följas via bloglovin igen? :D

2011-08-17 @ 17:28:26
URL: http://johaanssonsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback