Good morning!

God morgon på er alla!
Har ni sovit gott? Jag har iallafall sovit som en sten ;)
Jag ska snart gå ner och käka frukost som pappa har fixat och sedan släppa ut kaninerna i den lila buren nere på ängen!
Idag så ska jag ringa nån kompis, annars så vet jag faktiskt inte vad jag gör,haha ;)
Det är väl bara en sak som jag har planerat, och det är att jag ska ju rida Keelane idag ♥
Jag vill också tacka er för alla dom underbart fina komentarerna, det värmer!♥

Igår så la jag mig kl:21:00 så då hann jag inte föra en videoblogg. Men idag under dagen kommer det en. Så det innebär att det inte blir nån dagens blogg idag. Eller vill ni ha det? 

Nu ska jag iallafall checka bloggar och sedan glo på TV:n! 

Vi hörs!

/Linn 

Kommentarer
Postat av: Theresé - Dressageroyals

Sv; då vet jag inte hur jag ska göra, alla andra funkar ju med sån musik osv så fattar inte varför den ska krångla och filmen efter den med Tolous funkar...

Men jaja ;)

2011-08-09 @ 10:17:28
URL: http://dressageroyals.blogg.se/
Postat av: Klara

Inlägg om hon som rider/ hjälper dig med keelane?? Vääntar ;)

2011-08-09 @ 10:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback