Fullt upp.

Idag så har jag verkligen inte haft någon tid för datorn.
Här kommer en sammanfattning av dagen :)  (Sorry för BAAAAAD UPDATE!!!)

Skolan: Den var chill som vanligt, minns inte vad vi hade, men vi hade iallafall matte, svenska, no, so, slöjd och engelska. Men vi hade TRE raster också, en klockan 10:00, en 11:30 och sedan för vi inte skötte oss på slöjden så gav jag förslaget på rast, så fick vi yttligare en rast i 10 minuter! :D
Men ja... Chill och ja! Vad ska man säga mer?!

Mathilda: Efter skolan så tog jag och Mathilda bussen hem till henne. Vi började med att ta nått att äta och sedan så bakade vi kladdkaka och kollade på tv. Men hela tiden rann typ iväg, hann ju inte göra någonting typ ://
Men sedan så skulle hon upp till assleröd och gå på sin ridlektion, så då svängde hon hem mig ;)
Väl hemma.....

Hemma: .... så tog jag på mig ridkläderna också åkte vi upp till stallet...

Stallet: Jag började med att ta in skitgrisen. Borstade och gjorde iordning honom. Sedan så gick jag ut i paddocken och longerade honom. Det gick verkligen super. Innan jag gick ut med honom då var jag ute i paddocken och la fram 2 bommar som jag la som lite cavaletti och sedan som en lite "bredare" bom =)
Det gick också bra! Tihihi, idag är allt på topp ju (Y)

Det var min dag, hur har eran sett ut? PS: Kommer inte ha tid till att blogga så mycket nu under dagarna, har massa läxor, hästen osv. Man vill ju lixom inte lägga sina kompisar till sidan bara för att hinna med datorn. Det är ju även sista året och går i samma klass. Sedan så kommer vi ju gå i a, b, c grupper i 7:an. Då får jag även ta bussen varje morgon fram & tillbaka, hur ska det gå för mig...? Är ju åksjuk! Aja, det ordar väl sig ;)

Men nu så måste jag översätta en text på engelska, även 10 glosor till imorgon och jag har inte ens kollat på dom. Hur ska detta gå? Hmm...

/Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni kommer gå 7:1 - 7:8 så blev det för oss i alla fall..

2011-08-29 @ 20:35:42
Postat av: Frida Thorsen

Tror att ni kommer komma i 7:1, 7:2 osv. Men jag håller tummarna för er så att ni får a,b,c klasser för det är ju mycket enklare att hålla reda på :P

2011-08-30 @ 16:55:46
URL: http://absolutethorsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback