Förlåt, det var inte meningen.

Ja, idag så har ni säkert sett att jag inte alls har varit inne på bloggen och bloggar. Jag har haft fullt upp hela dagen. Vid 11:00 så åkte min familj till vänerborgs badpalats och badade!
Sedan så åkte vi hem, åt och sedan så åkte vi upp till stallet.
Jag tog en mysig uteritt i skogen med LinnL och Fender. Det gick superbra! Vi stannade på vägen så plockade vi lite blåbär, mumms ♥ Keelane fick några också ;)
Det var ju faktiskt det jag har gjort idag.
Ikväll så kommer det en massa uppdaternde! Jag måste ju lixom ta igen! haha!
Vi fotade även lite från uteritten, bilderna kommer ikväll ;)

Men nu så ska jag ladda in bilderna osv (:
Glöm inte att anmäla er till dagens blogg! Den avslutas ikväll klockan 21:00!

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback