China och stallet.

Cyklade ju till stallet och hem idag, det var ungefär 2,5 mil allt som allt. Så imorgon så kommer jag säkert ha träningsverk i rumpan XD
Men ja, när jag kom upp till stallet så mockade jag och fyllde på nytt vatten i boxen, fyllde även hö och kraft foder.
Sedan så kikade jag på när Linn och Theresé red i paddocken :)
Efter det så hämtade jag in min skutt, han var full av lera. Han var rikigt dukig på det idag, även i manen hade han gnuggat in, dukigt Keelane ♥
Men men jag borstade han någotlunda ren iallafall. Sedan så var det hemfärd.
När jag kom hem så var pappa nere och hämtade china mat, tjingtjong ;) Nej, men det var supergott, och nu så sitter jag här med en underbar låt i öronen, nämligen MOVES LIKE JAGGER! Gó musik!


Absolut dagens låt, eller vad tycker ni?
PS: Glömde minneskortet till kameran hemma, men sån tur var så fick jag med mobilen, så tog några kort med mobilen, men ha överseende att det är mobilbilder!!!

Kommer ett inlägg från hjärtat sedan, om mina vänner! Eller blir det bra?

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback