chill..

Är hemma hoss farmor och farfar nu, så jag kan inte blogga så mkt för jag har inga bilder på denna datan, men när jag kommer hem då blir det mycket uppdatering!
Ni har blivit kungar på att kommentera nu (y', om ni kommenterar så levererar vi !

Igår så shoppade jag och johanna, det blev mkt snygga kläder, vill ni ha kort på dom ?
Sen i stallet så red jag ut och jag travade och galopperade och hon var inte halt ( veterinären har sagt att jag ska rida innan vi kommer tillbaka, men inte på böjda spår). Men det är som hon är stel i höger galopp, för hon sträcker inte ut det frambenet som hon brukar göra så jag ska fråga om det.
Men hon var jätte snäll ! :)

Men vi hörs sen när jag är hemma.

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback