Amanda ska rida imorgon med :D

Ja, som sagt i flera dagar så ska Amanda rida Keelane ímorgon morgon. Jag kommer att rida efter henne :) Ni kanske kan få några bilder om ni komenterar!
Efter det så drar jag och pappa ner till stranden och solar om vi hinner, vilket jag inte tror om vi inte får eld i baken XD
Men jag tror faktiskt inte vi hinner. Så vi stannar nog hemma och jag lägger mig och solar på baksidan.
Sedan 11:30 så ska vi upp till stallet igen för Keelane ska få nya "sandaler" (skor). Sedan så åker vi ner till stranden och solar och badar. Vi är där hela dagen tror jag :D
Vid 18:00 så åker jag och pappa upp till stallet igen för att ta ut Keelane. Keelane står inne hela dagarna nu för att vila upp sig lite (Y)

Men nu så ska jag bara ladda in lite bilder till datorn som kommer att komma upp imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback